Drodzy Goście,
W obecnej sytuacji epidemicznej w Polsce i w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Wasze, Waszych rodzin
a także pracowników naszego hotelu wprowadziliśmy nowe zasady bezpieczeństwa i higieny.
Mamy nadzieję, że zastosowane przez nas usprawnienia pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem,
w zdrowiu i spokojnej atmosferze.
Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi, które pozwolą nam poprawić jakość naszych usług.
Informacje ogólne
Recepcja
Pokoje
Gastronomia
Sale konferencyjne
Centrum Fitness
Pracownicy
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków
ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 41 365 50 00 lub mailowo pod
adresem: hotel@grandhotelkielce.pl.
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zachęcamy do śledzenia informacji na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności),
to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub
placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.grandhotelkielce.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać
rezerwacji. Wszystkie dostępne tam oferty są na bieżąco aktualizowane.
„Grand Hotel ****? Moim zdaniem Grand Hotel to *****!!!
Fenomenalna obsługa. Miałam trudny wyjazd a obsługa w hotelu genialnie, stosownie reagowała na wszystkie moje kaprysy. Przyjeżdżając do hotelu byłam w nastroju poddenerwowania a wyjeżdżając czułam się wypoczęta, spokojna i dopieszczona. Jedynego czego żałuję to, że nie poprosiłam o drugą porcję omleta. Już wiem, w którym hotelu w Kielcach będę zawsze się zatrzymywać.”
Iwona Lasak
booking.com„Polecam !
Hotel w centrum. Bardzo przyjemna i pomocna obsługa. Pyszne śniadania, duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie.”
Anna
booking.com„Przede wszystkim super lokalizacja - samo centrum. Do tego bardzo wygodne łóżko, pokoje czyste i nowe, zadbane łazienki - byłam pozytywnie zaskoczona. Na śniadaniu bardzo duży wybór dań, wszystko świeże i na bieżąco uzupełniane przez obsługę. Kucharz serwujący omlety ze skomponowanych przeze mnie składników - super!. Obsługa w recepcji i restauracji przemiła, profesjonalnie podchodzi do swojej pracy. Dla zmotoryzowanych duży parking. Przy kolejnym pobycie w Kielcach z pewnością tam wrócę!”
Aleksandra
booking.com„Lokalizacja, wystrój, kuchnia - WSZYSTKO. JESTEM KLIENTEM HOTELU OD WIELU LAT. Byłem świadkiem wszystkich zmian, które przechodziły Łysogóry :-) Pozytywnych zmian.”
Grzegorz
booking.com„Pyszne jedzenie, bardzo wysoki standard, bardzo pomocna obsługa.Kiedy poprosiłam o zmianę pokoju na cichy, zrobiono to bez problemu. Kiedy wifi przestało działać obsługa hotelu natychmiast zajęła się tym.”
Iwona
booking.com„Świetny personel Pysze śniadania Pyszne jedzenie w restauracji hotelowej Pyszna kawa i wino w barze hotelowym Świetna lokalizacja”
Magdalena
booking.com“Przyjemny pobyt”
Z całego serca polecam. Nie znalazłam żadnej wady podczas swojego pobytu.
+bardzo czysto
+wygodne łóżko
+ładnie urządzony pokój
+przemiła i pomocna obsługa
+idealna lokalizacja (blisko atrakcji turystycznych, przystanków, dworca Bus, PKP i PKS)
MagdalenaJK
booking.com„Dobra lokalizacja, pyszne śniadania, nowoczesne i przestronne pokoje”
Adam
tripadvisor.comPROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z COVID-19 Ze względu na Państwa bezpieczeństwo wprowadziliśmy najwyższe normy bezpieczeństwa. Jednocześnie zaprasza do rezerwowania pobytu. Dowiedz się więcej. X