logo grand hotel mobile
Zadzwoń Zarezerwuj Lokalizacja
Grand Hote & Meeting Center Kielce
menu
Procedury bezpieczeństwa

Drodzy Goście,
W obecnej sytuacji epidemicznej w Polsce i w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Wasze, Waszych rodzin
a także pracowników naszego hotelu wprowadziliśmy nowe zasady bezpieczeństwa i higieny.
Mamy nadzieję, że zastosowane przez nas usprawnienia pozwolą Państwu w pełni cieszyć się pobytem,
w zdrowiu i spokojnej atmosferze.
Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi, które pozwolą nam poprawić jakość naszych usług.

Informacje ogólne

  • używamy specjalistycznych i certyfikowanych środków chemicznych zapewniających wysoki poziom
    bezpieczeństwa mikrobiologicznego
  • w hotelu mogą przebywać tylko osoby zameldowane lub biorące udział w odbywających się
    spotkaniach
  • nie przyjmujemy Gości w celu odbycia kwarantanny
  • w przypadku podwyższonej temperatury lub innych objawów grypopodobnych, mogących
    wskazywać na zachorowanie na COVID-19 prosimy o powstrzymanie się od przyjazdu
  • dla Gości, u których symptomy mogące wskazywać na zachorowanie na COVID-19 pojawią się
    w czasie pobytu w hotelu przygotowaliśmy pokój, w którym będzie można ich czasowo odizolować
  • w strefie wejścia do Hotelu zlokalizowana jest informacja o maksymalnej ilości osób mogących
    przebywać na terenie Hotelu oraz płyn do dezynfekcji rąk
  • prosimy o zachowanie odległości 2 metrów względem innych Gości
  • w czasie poruszania się w częściach wspólnych hotelu Goście mają obowiązek noszenia maseczek /
    przyłbic
  • windy hotelowe są regularnie dezynfekowane. Prosimy o korzystanie z wind pojedynczo,
    za wyjątkiem osób mieszkających razem w jednym pokoju
  • na każdym piętrze przy windach znajduje się płyn do dezynfekcji rąk
  • w każdej toalecie publicznej na terenie hotelu w widocznym miejscu udostępniona jest instrukcja
    jak poprawnie i skutecznie myć ręce, oraz znajduje się płyn do dezynfekcji rąk
  • regularnie dezynfekujemy miejsca szczególnie narażone na dotyk, takie jak: klamki, przyciski,
    wyłączniki, poręcze, stoliki w strefach ogólnych, urządzenia parkingowe, regularnie wietrzymy
    pomieszczenia przestrzeni wspólnych

Recepcja

  • wprowadziliśmy strefę bezpieczeństwa przed recepcją, aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy
    Gośćmi
  • minimalizujemy czas jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w recepcji, do jak
    najkrótszej obecności naszych Gości w tej strefie
  • zachęcamy do płatności bezgotówkowych, możliwa jest również przedpłata na konto hotelu oraz
    upoważnienie do obciążenia karty kredytowej
  • faktura za pobyt może być przesłana mailem
  • regularnie dezynfekujemy miejsca szczególnie narażone na dotyk, takie jak: blaty, terminale, inne
    urządzenia w obrębie recepcji
  • usunęliśmy najczęściej dotykane przez Gości elementy wyposażenia, takie jak: prasa, broszury,
    mapy, ulotki
  • karty do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości. Okładki do kart są każdorazowo
    wymieniane.

Pokoje

  • wprowadziliśmy sprzedaż pokoi w systemie rotacyjnym, po wyjeździe Gościa każdy pokój jest
    blokowany do ponownej sprzedaży na minimum 24h
  • pokoje hotelowe podlegają szczegółowej dezynfekcji, są ozonowane i wietrzone
  • nie wykonujemy sprzątania podczas pobytu, niemniej na życzenie możemy wykonać wymianę
    pościeli lub ręczników. Wymiana odbywa się zawsze pod nieobecność Gościa
  • usterki w pokoju są usuwane dopiero po wymeldowaniu Gościa. W wyjątkowych sytuacjach usterki
    mogą być usuwane w czasie trwania pobytu, zawsze pod nieobecność Gościa
  • usunęliśmy zawartość minibarów, aby ograniczyć dotykanie butelek przez Gości. Asortyment
    minibar jest dostępny do nabycia w recepcji
  • usunęliśmy najczęściej dotykane przez Gości elementy wyposażenia, takie jak: foldery, broszury,
    ulotki

Gastronomia

  • zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11.02.2021 (Dz.U. z 2021r., poz. 267) do dnia
    28.02.2021 śniadanie dla Gości serwujemy do pokoi, w formie zestawów, na uzgodnioną z Gośćmi
    godzinę
  • Restauracja Oranżeria oraz Kawiarnia Klimt pozostają zamknięte do odwołania, możliwe jest
    zorganizowanie posiłku dla grup wspólnie podróżujących lub konferencyjnych / szkoleniowych,
    po wcześniejszym uzgodnieniu

Sale konferencyjne

  • wprowadziliśmy realizowanie konferencji w salach w systemie rotacyjnym, w ramach możliwej
    dostępności stosowania tego rozwiązania, kolejne wykorzystanie sali konferencyjnej następuje
    po upływie minimum 48h od opuszczenia jej przez poprzednią grupę konferencyjną
  • w miarę możliwości realizujemy konferencje w salach z otwieranymi oknami, aby zapewnić
    możliwość wietrzenia w czasie wydarzenia
  • przed każdą konferencją służby techniczne dezynfekują w sali stoły, oparcia krzeseł, oraz inne
    wyposażenie konferencyjne
  • sale konferencyjne są ozonowane i wietrzone pomiędzy wydarzeniami
  • zapewniamy dostępność płynu do dezynfekcji rąk dla uczestników konferencji

Centrum Fitness

  • centrum pozostaje zamknięte do dnia 28.02.2021, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów
    z dnia 11.02.2021 (Dz.U. z 2021r., poz. 267)

Pracownicy

  • wszyscy pracownicy hotelu są przeszkoleni z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa
    i ostrożności pod względem zapobiegania wirusowi COVID-19, prowadzimy kampanię
    informacyjną dla personelu, dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności według
    zaleceń GIS i WHO
  • wszyscy nasi pracownicy dokonują samooceny stanu zdrowia przed pojawieniem się w pracy,
    wprowadziliśmy pomiar temperatury i weryfikację czy nie występują objawy grypopodobne przed
    przystąpieniem pracowników do pracy
  • w czasie poruszania się w częściach wspólnych hotelu pracownicy mają obowiązek noszenia
    maseczek / przyłbic
  • wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników, oraz procedury
    minimalizujące kontakt pomiędzy pracownikami
  • zapewniamy dostępność płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników oraz wszelkie niezbędne środki
    ochrony osobistej

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków
ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 41 365 50 00 lub mailowo pod
adresem: hotel@grandhotelkielce.pl.
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zachęcamy do śledzenia informacji na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności),
to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub
placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Na naszej stronie www.grandhotelkielce.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać
rezerwacji. Wszystkie dostępne tam oferty są na bieżąco aktualizowane.

  • „Grand Hotel ****? Moim zdaniem Grand Hotel to *****!!!
    Fenomenalna obsługa. Miałam trudny wyjazd a obsługa w hotelu genialnie, stosownie reagowała na wszystkie moje kaprysy. Przyjeżdżając do hotelu byłam w nastroju poddenerwowania a wyjeżdżając czułam się wypoczęta, spokojna i dopieszczona. Jedynego czego żałuję to, że nie poprosiłam o drugą porcję omleta. Już wiem, w którym hotelu w Kielcach będę zawsze się zatrzymywać.”

    Iwona Lasak

    booking.com
  • „Polecam !
    Hotel w centrum. Bardzo przyjemna i pomocna obsługa. Pyszne śniadania, duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie.”

    Anna

    booking.com
  • „Przede wszystkim super lokalizacja - samo centrum. Do tego bardzo wygodne łóżko, pokoje czyste i nowe, zadbane łazienki - byłam pozytywnie zaskoczona. Na śniadaniu bardzo duży wybór dań, wszystko świeże i na bieżąco uzupełniane przez obsługę. Kucharz serwujący omlety ze skomponowanych przeze mnie składników - super!. Obsługa w recepcji i restauracji przemiła, profesjonalnie podchodzi do swojej pracy. Dla zmotoryzowanych duży parking. Przy kolejnym pobycie w Kielcach z pewnością tam wrócę!”

    Aleksandra

    booking.com
  • „Lokalizacja, wystrój, kuchnia - WSZYSTKO. JESTEM KLIENTEM HOTELU OD WIELU LAT. Byłem świadkiem wszystkich zmian, które przechodziły Łysogóry :-) Pozytywnych zmian.”

    Grzegorz

    booking.com
  • „Pyszne jedzenie, bardzo wysoki standard, bardzo pomocna obsługa.Kiedy poprosiłam o zmianę pokoju na cichy, zrobiono to bez problemu. Kiedy wifi przestało działać obsługa hotelu natychmiast zajęła się tym.”

    Iwona

    booking.com
  • „Świetny personel Pysze śniadania Pyszne jedzenie w restauracji hotelowej Pyszna kawa i wino w barze hotelowym Świetna lokalizacja”

    Magdalena

    booking.com
  • “Przyjemny pobyt”
    Z całego serca polecam. Nie znalazłam żadnej wady podczas swojego pobytu.
    +bardzo czysto
    +wygodne łóżko
    +ładnie urządzony pokój
    +przemiła i pomocna obsługa
    +idealna lokalizacja (blisko atrakcji turystycznych, przystanków, dworca Bus, PKP i PKS)

    MagdalenaJK

    booking.com
  • „Dobra lokalizacja, pyszne śniadania, nowoczesne i przestronne pokoje”

    Adam

    tripadvisor.com

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z COVID-19 Ze względu na Państwa bezpieczeństwo wprowadziliśmy najwyższe normy bezpieczeństwa. Jednocześnie zaprasza do rezerwowania pobytu. Dowiedz się więcej. X